lördag 17 mars 2012

Nya tag och nya idéer



Ja men nä... ids inte kommentera det igen! Skämsmössan på bara och så tar jag nya tag och har nya idéer istället :)

Numera gift då om någon missat det. Tyvärr var väl valet av smekmånadsresa inte helt bra genomtänkt för min mage: Egypten. Den har varit helt i olag efter det men nu börjar den arta sig igen ett halvår senare :(

Har oxå varit helt orkelös. Vilja har verkligen funnits att göra saker men orken har varit som bortblåst. Drabbades av förkylning, magsjuka, förkylning, feber samt problem med ischias till och efter den stöten vart jag helt kaputt. Var därför till hälsokosten och investerade i flytande vitaminer Mivi total premium och flytande järn Ferronol och tycker att det artat sig en hel del. Är nog en bit kvar tills toppform men går definitivt åt rätt håll. Är sjukskriven ytterligare en vecka (gud vad jag är trött på det ordet - sjukskriven - bläääää, men framförallt vad det betyder - ingen ork att göra något förutom zappa på tv:n). Så just nu kör jag rehab ala Nette här hemma. Försöker komma igång och vila däremellan.

Har fått inspiration att pröva lite nya recept så förhoppningsvis visar det sig även här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar