tisdag 1 juli 2014

Sisådär form men på uppåtgående igen

Jag har semesterat 2 veckor redan men första veckan var jag inte alls pigg men inte sjuk heller. Fick bara pyttelite gjort annars hängde jag framför tv:n tyvärr. Förra veckan var mycket bättre och började få lite saker gjorde, var en sväng till Åbo också och shoppade men var otroligt seg dagen efter. Blir ju så med sova 2 nätter i 2 omgångar men roligt hade vi. Men sen i lördags har formen blivit riktigt superbra. Så här mycket som jag gjort på 3 dagar känns inte som jag gjort på hela året typ. Riktigt skönt. Fick ju annan medicin av homeopaten för 2 veckor sen så den har börjat gjort effekt men sen gjorde jag precis som man inte ska började med några mineraler till. Nå det hjälpte så strunt i det. 

Matdagboken har fått haft semester ett tag. Skött maten men inte orkat knacka in det eller blogga riktigt. Nästa vecka är det festvecka så det lär det inte bli heller men kanske efter det. Vikten står stilla men vill ju neråt på vågen ju! Nå det kommer väl om kroppen gillar att jag börjar motionera igen. Förra veckan var jag med sonen och hans kompis till simhallen (det ösregna ute så vad gör man och svinkallt) och då kunde jag ju bara inte låta bli att simma 1 km! Går ju inte att simma kortare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar