söndag 29 december 2013

Böcker

Jag lyckades köpa en bok på loppis häromdagen "GI-noll" av Sten Sture Skaldeman. Den som sålde den trodde felaktigt att det var en GI bok men jag hade koll att det är ju LCHF. Jag har bläddrat mest i den ännu men efter nyår ska det börja planeras ordentligt igen vad som ska stå på menyn i veckorna.

Just precis lade jag in beställning på ytterligare 2 böcker: "LCHF för varaktig viktminskning" av Anna Hallén och "Fettfrälst! Stark, frisk & snygg på högfettkost" av Martina Johansson. Jag har läst en hel del om dessa två och tyckt att de verkar ha koll på vad de snackar om så söker mer härlig inspiration. Även om jag helt blivit av med allt sug på kolhydrater så vägrar vågen gå med på att ge bort kilon så måste hitta på något. Skulle vara skönt att orka lite mera. Idag har jag faktiskt varit i simhallen med sonen, svägerskan och båda fasters gullungar. Så förutom allt småsimman i 1 h så simmade jag 250m! Riktigt skönt tyckte axlarna men visst kändes det att kondisen är noll. Fast det är ju inte så konstigt så lite som jag orkat med i höst. Nå hoppas på bättring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar