torsdag 28 april 2011

Dåligt med inlägg när jag är sjuk

Ja när jag ligger hemma sjuk blir det dåligt med inlägg tyvärr. Var på jobb igen förra veckan efter 5,5 vecka hemma med influensa och stämbandsinflammation så var ju rejält däckad där ett tag. Tyckte mig piggna i över den helgen och orkade riktigt bra på måndagen och tisdag fast jag låg på soffan hela tisdagskvällen. Men på torsdagen sen var jag så tusans trött att jag borde varit hemma men envis som jag är skulle jag vara hela veckan på jobb. På fredagen blev det inte vila utan vi gjorde saker ute som vi tänkt men sen vilade jag resten av påsken och sov någon timme alla dagar :(

Igår var jag och tog min B12-spruta och se på eftermiddagen kände jag mig mycket piggare! Ska diskutera med min läkare idag om vad han tror om det sambandet. Jag har ju haft lite feberstegring oxå förutom att jag vara trött men jag tror att det har samband. Så jag blir nog aldrig normal och kan vänta 12 veckor mellan mina B12-sprutor utan jag får lov att gå när mina ben börjar göra ont och tröttheten kommer smygandes. Och vem vill förresten vara normal :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar