måndag 24 februari 2014

Äntligen lite motion

Ja motionerandet har varit nästans obefintligt under 2 års tid. Redovisningsnisse som man är har man ju bokfört och hållit koll på varenda en lite tillstymmelse till motion.

2012: 8 timmar och 44 minuter
2013: 6 timmar och 4 minuter
2012 + 2013 = 14 timmar och 48 minuter

Ja ni ser ju själva hur lite det blivit. Mest promenader och några korta spinningpass (har egen cykel hemma, rekommenderas istället för vanlig motionscykel).

I år då 2014 ser det mycket lovande ut. Jag har promenerat och simmat än så länge men ska få in lite styrketräning så småningom och lite spinning på det. Kroppen har ju tvärvägrat förut att samarbeta och när jag försökt har jag kanske orkat 3 ggr max sen var jag för trött och blev sjuk. Nu när jag bytt magnesium sort och äter LCHF har kroppen blivit mycket mycket piggare så trots att jag faktiskt haft 4 veckor i år jag inte kunnat träna på ser året siffor ut:

2014: 16 timmar och 8 minuter hittills i år

Så ni förstår att jag är superglad över att äntligen orka motionera igen.
Ska bli ett bra år detta!!!!  

2 kommentarer:

  1. Hej, jag kom in på din sida genom att jag sökte människor som fått hjälp av läkare med candida överväxt. Jag läste din historia och är inne i exakt samma process med att tjata på läkarna osv. Skulle vara väldigt tacksam om du kunde maila mig så jag får ställa lite frågor! Mvh Nathalie natta12_@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Självklart Nathalie! Jag har redan mailat dig så hoppas jag kan hjälpa dig med något.
    Hälsningar
    Anette

    SvaraRadera