torsdag 5 juni 2014

Dag 18/98 #SkaldemansLCHF utmaning

Var ju segt i måndags och javisst hade jag ju feber :( Försökte ta mig på jobb på tisdagen men som det yrade till och var helt slut blev jag i sängen istället. Magen har ju lite bråkat med mig eftersom homeopatmedicinen innehåller laktos så nu gjorde jag ett uppehåll. Mår magen bra brukar resten också må bättre och nu är den rätt nära normal igen. Måste prata med homeopaten imorn.

Så i tisdags åt jag lite mat men helt ok intag. Var inte så hungrig. Igår blev det för mycket protein men annars bra och idag riktigt utmärkta siffror.

Dagens mat
Frukost: äggmjölk i kaffet
Lunch: 2 stekta ägg och bacon
Middag: köttfärslimpa med bacon, lite majonnäs och lite kryddsmör
Mellanmål: äggmjölk i kaffet, kokosolja + ägg i kaffet

Fett: 128 g
Protein: 58 g
Kolhydrater: 1 g
Träning: -

Skaldemans ratio: 2,169

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar