lördag 21 september 2013

Veckokalender

Jag har flera gånger försökt att skriva dagbok varje dag. En sån med plats för bara några rader så jag skulle få överblick hur jag mår, när jag tränat och vikten m.m. men ja jag har nog aldrig lyckats hålla i det i mer än max 1,5 vecka! Nu köpte jag en veckokalender utan datum. Praktiskt för då kunde jag börja nu när jag äntligen orkade. Och blir det paus så är det bara att återuppta på nästa sida :) Tänkte göra en enkel + och - notering för varje dag som jag summerar + så vet jag om det var en bra vecka. Nu hoppas och tror jag att jag framöver kommer ha många + för tendensen att jag ska må bra och hållas på benen är strålande!

Denna är en åländsk produkt dessutom av Pernilla Lindroos www.pernillalindroos.com med Anne Anka som har så roliga och kloka citat till fina illustrationer. Så bara att vända sida är ju kul att se vad nästa vecka har att erbjuda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar