tisdag 27 maj 2014

Dag 9/98 #SkaldemansLCHF utmaning

Magen fortfarande i olag men bättre. Dubbelhavtornsolja det är grejer det. Får väl ta en om dagen nu så länge jag äter mina piller så tror jag det blir bra. Ätit 3 ggr idag men små portioner för min stackars mages skull men ok resultat.

Härligt med en fungerande stavmixer igen. Chilimajonnäs idag med lite mald koriander också. Och fläsk som är typ det enda som är godare än bacon. Så idag får ni matbild istället (och jo väldigt liten portion men jag blev mätt, inte rört mig så många meter idag heller så kräver inte så mycket).
 
Dagens mat
Frukost: äggmjölk i kaffet, 2 kokta ägg, smör
Lunch: stekt fläsk, chilimajonnäs
Middag:stekt fläsk, chilimajonnäs
Mellanmål: äggmjölk i kaffet, ölkorv

Fett: 118 g
Protein: 64 g
Kolhydrater: 1 g
Träning: -

Skaldemans ratio: 1,815






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar